Nástrahy chiptuningu

Ako zistiť či je auto vhodné na chiptuning?

Často používané pojmy

Čo je to EGR, DPF, DMF, lambda, na čo slúžia?

Úprava Škoda Superb 2.0 TDI 170PS + DSG



Chiptuning Skoda Superb2 2.0 TDI 170 + DPF light


Standard
VýkonKrútiaci moment
161* PS 350 Nm
Chiptuning
VýkonKrútiaci moment
196
+0
PS
423
+0
Nm


* zmeraný sériový výkon: 161PS @ 4000 RPM, krútiaci moment: 350Nm/2260 RPM

Motor:
- 2.0 TDI CFJA
- valcov: 4
- ventilov na valec: 4

- sériový výkon: 125kW/170PS @ 4000 RPM, krútiaci moment: 350Nm/1750 RPM
- zmeraný výkon po úprave : 196 PS a 423Nm

Úpravy:
+ chiptuning motora rb-digital
+ chiptuning rb-digital pre automatickú prevodovku DSG
       - úprava bodov preradenia pre odstránenie podtáčania motora
       - odstránenie automatického preradenia pri stlačení kickdown v manuálnom režime
       - softvérové zvýšenie limitu krútiaceho momentu
+ montáž kontrolky signalizujúcej prebiehajúcu regeneráciu filtra pevných častíc ( kontrolka dpf }



Graf merania výkonu



Foto